2010年8月6日星期五

解構IDU

其實IDU呢個名既基本含意係
I DRAW YOU
既意思
即係由我用卡通手法去劃您個頭




當你擁有咗你既個人卡通頭像,
就代表擁有咗自己既一個ID(身份),
即係
ID • YOU
你既ID




而呢一個個人卡通頭像,
係你個人獨有既(除非你係孖生),
否則呢個ID係唯你獨尊,
亦即係一個unique既ID,
IDUNIQUE


係咪好有諗頭呢




至於個logo,由於IDU係由我創辦,咁當然係用我既特徵去做嘜頭啦!
我既特徵係乜?咪就係我對「大眼」囉(有名你叫「大眼佬」)






ID


我+ID=IDU Logo






題外話

有無留意我個ID係無口㗎

事原係......




















我老婆(大眼嫂)話我平時已經太多嘢講


佢就咁望住我個ID
會感覺清靜好多喎...

2 則留言: