2010年8月11日星期三

IDU MSN 「智能型」個人情緒表達 ICON

比人激親時,想同朋友MSN發洩吓...

以前您會咁表達:
「激死我喇!!」


但當您擁有IDU MSN ICON
你就可以咁表達:




朋友MSN問你有無興趣去打邊爐...

以前您會咁表達:
「好呀!好想食呀!」


但當您擁有IDU MSN ICON
你就可以咁表達:




又或者第三者MSN話您知佢意外...有咗

以前您會咁表達:
「吓!」


但當您擁有IDU MSN ICON
你就可以咁表達:



IDU MSN 「智能型」個人情緒表達 ICON

「智能型」既您!
係絕對值得擁有既!


_________________________________________________________________

下面係一啲「智能型」既樣版
鐘意咪攞去洗,但唔係你個樣會無咁「智能型」囉...
_________________________________________________________________

下面係我對自己IDU「智能型」Icon既註解
又要折頭?唔係啩...
含畜的笑容
你食唔食吉百利
大眼妹玩完氹氹轉
你聽話啲得唔得...係喇係喇.....
大眼仔睇緊周星馳
大眼妹打爛嘢
大眼仔大個仔同青春say goodbye
我讀得書小你唔好呃我!
大眼仔強項
大眼妹笑笑吓瞓著咗
大眼仔四歲喇!
老婆!我想去飲嘢...
大眼嫂話「好啦!飲一陣好喇!」
未夠11點飲完嘢返咗屋企
你乖啲得唔得
買咗糖
其實係薯條至真!
大眼佬飲大咗..
大眼嫂使大咗..
大眼嫂,你又有咗..





下面係啲客仔既Icon,都係個句
鐘意咪攞去洗,但唔係你個樣會無咁「智能型」囉...










所有IDU MSN「智能型」個人情緒表達 ICON
!!!一律$10一個!!!

無錯!
只係$10一個!

「智能型」既你
仲唔嚟搵
「智能型」既我!
幫您劃番個
「智能型」既IDU頭!




仲唔Email我?



idu.bigeye@gmail.com
idu.emmie@gmail.com





注意!
所有繽紛週邊產品價錢只係比有頭有面客仔享用,
如未有IDU頭像者唔該幫襯$200劃咗個嘜頭先!

欽此!

沒有留言:

發佈留言