2010年8月6日星期五

IDU一年零三個月

一年零三個月
今日無聊睇返舊Blog,先知原來「劃你個頭」 IDU唔覺唔覺已經經歷了一年零三個月,劃過既頭真係數都有排數,由初初定價$99加到而家$200都仲有人幫襯,証明IDU真係有市場既,不過最衰小弟 只係玩票性質,唔係太落力宣傳,無當IDU係一門生意,我相信如果有心做都應該揾到食既。

滿足
我做IDU最開心既並唔係因為有錢收,而係交完貨,聽到d客既反應同埋讚嘆,真係好有滿足感,呢種開心係有錢都買唔到,每次睇返啲作品都好開心。不過,唔收 錢又唔得,初初就係唔收錢幫朋友劃吓,結果其他朋友見到就個個都話要,我邊有咁多時間應付,攪到好多時都不了了之,交唔到貨比d朋友。要收錢就唔同喇,起碼有動力迫我去完成,唔駛拖住拖住。

曾經聽過朋友講,話係邊度邊度見都d好似你咁又係劃個卡通樣既衫喎,我有睇過,不過始終個風格同我劃果d唔同,人有人做我有我做,我係為興趣多過為銀紙,所以都無乜點理過。

我覺得我呢種風格已經成為一種屬於我既標記,由其係我果對眼,我試過就咁將我果對卡通眼劃落任何物件上面,都睇到係自己,都幾攪笑。有次同大眼嫂講開話,不如第時我死後,車頭相都用返我劃果張啦,佢話其實佢都係咁諗,唔知d親友鞠恭時會喊定笑。

成功與失敗
其實係呢一年零三個月,都有過好多構思,有d成事有d得個諗字,例如有做過t-shirt、賀咭、鎖匙扣、相架、貼紙、小朋友餐盒水杯、MSN icon等等,不過要數最成功,都莫過於利是封,真係大受歡迎,做到要截單!最失敗係,本來構思過想出本書,整整吓發覺其實都幾多嘢,要出人地個樣就要問 過d客仔先得,但實在有太多客仔,我又懶,所以只係整咗幾頁就停咗係度,計劃暫時閣置,算係失敗既個案。

Some Idea!
為慶祝一年零三個月,我構思了一張海報作為留念,會將我劃過既人頭或角式擺埋一齊,唔知大家鍾唔鍾意呢?

多謝
最後,要多謝一直有睇我IDU作品既朋友仔,同埋一班客仔,無你地我都唔會係一年零三個月內劃咗咁多作品!多謝晒


海報在此
劃過又肯出鏡既大約百幾人


呢兩隻就係我屋企既化骨龍...

慢慢我會再post返啲舊作出嚟比大家欣賞!

2 則留言: